روح اله

نویسندگان
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۲:۱۳

من چارلی نیستم

من چارلی نیستم ......

من یک مسلمانم ......
یک مسلمان همانند احمد واهب پلیس مسلمان پاریس که تصاویر دلخراش تیر خلاص خوردنش را همگان دیدند ولی کسی نگفت من هم همانند احمد واهب یک مسلمانم ///


من یک مسلمانم و هیچ گاه چارلی نخواهم بود چرا که ذات اهانت با ذات اسلام یکی نیست .....
من یک مسلمانم و پیشوایم بهترین مردان عالم است .......


من چارلی نیستم


من چارلی نیستم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی